Marketing v mediaci

JEDNODENNÍ SEMINÁŘ PRO KAŽDODENNÍ PRAXI

Mediace a marketing

Chtěli byste se dozvědět více o tvorbě internetových stránek a následném marketingu? Dozvíte se, jak nevyhazovat zbytečně peníze za placenou reklamu na Google, a také zjistíte, jak vybrat vhodná klíčová slova pro psaní článků na web. Ve čtyřech tematicky zaměřených 90 minutových blocích se postupně zaměříme na následující otázky:

Tvorba webu

Jak fungují internetové stránky, jak vybrat a zaregistrovat doménu a hosting? Který redakční systém potřebuji? Bude mi k něčemu SSL certifikát?

Ochrana osobních údajů na webu

Jak správně určit rozsah a dobu zpracování? Jak si vyžádat souhlas se zpracováním od klientů? Jak archivovat a kdy skartovat osobní údaje?

Optimalizace stránek pro vyhledávače

Kvůli čemu optimalizovat web? Je efektivnější optimalizace nebo PPC reklama?

Reklama PPC

Jaké druhy PPC reklamy se nabízí a jaké mají výhody a nevýhody? Jak nastavit a spravovat reklamních kampaně v Google Ads? Jaká jsou nejefektivnější klíčová slova?

Propagace na sociálních sítích

aneb tvorba firemního profilu na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a Twitteru. Jak efektivně šířit obsah, placenou reklamu a budvat publikum?

Více informací

pro koho

✅ zapsaný mediátor ✅ advokát-mediátor ✅ mediátor

kdy

22. listopadu 2019

kde

Praha, adresa bude upřesněna

cena

2.150 Kč
Při včasném přihlášení do 8. 11. 2019 a zadání slevového kódu MKTG pouze 1.800 Kč

lektor

Daniel Vrábel
Kurzem vás provede Daniel Vrábel, který poskytuje marketingové a IT služby více než 5 let jak fyzickým osobám, tak i společnostem, a to jak českým, tak i zahraničním. Jeho hlavní specializací je SEO, tedy Search Engine Optimization a PPC reklama. Profesní internetové stránky naleznete na adrese www.daniel163.cz.

Přihláška

Přihlašte se ještě dnes a zajistěte si své místo včas

Máte další otázky, na které potřebujete odpověď?